tisdag 1 juli 2008

Took a shot of cocaine and away I run. Made a good run but I ran too slow

shalala, hej. jag går på tabletter. joru, panodil/ibumetin/alvedon och nå xasghdher. det är mot bajs myggor. jag får sådana blåsor och det kliar, gör ont, blöder och jag bara dör.

Jag har lunch, eller inte för att vi gjort så mycket idag;
- fikat
- tvättat bilden
- skruvat isär nå bajs.
- plockat skräp
- fikat
- varti på; Linab, Jula, Ica Maxi och soumisoffa.
- Lunch.

men det är lungt för mig. bara två dagar kvar nu. eller två och en halv om man ska vara exakt. Sen är det typ fem dagar tills vi far till Göteborg, YE! Sen så hinnerjag få mina nya hörlurar som jag väntar på. Fick ett mejl där det stod att jag skulle fått dom igår så jag tror att dom dyker upp idag. Aja, nu ska jag äta och sedan vila innan vi ska fara tillbaka. skicka sms! jag är så mobbad ändå så.

Inga kommentarer: