fredag 27 juni 2008

This life's like a suicide with no gun, heart full of love but soul is crying. No one can live broken hearted.

gissa vem som ska jobba en vecka till? joru, 1300 får jag för det så jag tvekade aldrig. pengar är ju trots allt pengar. typ en kärlek för alltid! <3 annars så är jag med johanna. vi var till kvantum idag och skulle köpa Ben&Jerrys men då blev det inte. istället köpte vi Carte' Dor, om det nu heter så. billigare och mer! nu ser vi på brianiac, fränt. hha!


eh, ska köpa ett par hörlurar eftersom jag tog sönder mina förra. eller mina senaste tre par gick sönder!! blöhh, hur som helst kan jag inte välja vilka par. egentligen var det ett annat par också, Koss Porta Pro, men valde bort dom efter som att jag vill ha mer 'kåpor'. nu är det i alla fall dom två på bilderna kvar och jag har beslut ångest. Vissa säger att skullcandy är dåliga och andra att dom är bra. så jag ör lite förvirrad, men snygga är dom ju i alla fall. WeSC, vet jag ingenting om. Jag tror då att dom är bra, ser rätt så bra ut och fula är dom ju inte heller. dock stör jag mig på JL märket på dom men whatever, sånt får man leva med. se tycker jag också att dom ser lite rangliga ut jämförd med skullcandy. så ja, får se hur jag gör.




Inga kommentarer: