onsdag 18 juni 2008

Jag blir typ less på folk som är sena med låtar. sen tror dom att dom är helt nya och att ingen har hört dom. ohmy, säger jag bara! visst lyssnar jag på gammal musik och är säkert sen ibland men sen går ju inte jag och skryter om låtarna som om att jag var först med dom. Det är så äckligt, äcklig äckligt!


aja, jag ser på sex and the city. Evelina har hämtat ut biobiljetterna idag så på lördag ska vi se filmen också. (H) Det kommer att bli härligt. Det är tivoli i helgen också. I och för sig på äckelörnäset. Men det blir väl bra ändå. Juste, det är midsommar nu i helgen också.


Sen är det 19 dagar tills vi far till göteborg! Man kan i och för sig säga 18 eftersom det är kväll nu. Det är jag, maja och lena som ska fara och det kommer att bli härligt! att få komma bort lite grann och bara ha det trevligt. Sen blir det ju självklart liseberg och jag har bara varit där en gång och då var jag liten så. haha!

nu pratar jag med johanna i telefon. hon berättar om en massa fiskar och hur båten nästan välte. frääänt, hoppas hon kommer hem snart.

btw, tre och en halv dag kvar av sommarjobbet- skönt! (H)

Inga kommentarer: